Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Ο Δημήτρης Νέζης στο In-Showbiz !!

 Ο Δημήτρης Νέζης είναι ένας νέος,ταλαντούχος τραγουδιστής.Κυνήγησε με κάθε δυνατό τρόπο το όνειρο του,να ασχοληθεί δηλαδή με τη μουσική, και σήμερα έχει καταφέρει να κερδίσει τις καρδιές όλων όσων τον γνωρίζουν.Έχει συνεργαστεί με πολύ σπουδαία ονόματα του χώρου,ενώ στο ιστορικό του μετράει πλήθος,αξιόλογων τραγουδιών. Αφιερώνοντάς μας, λίγο από το χρόνο του,απαντά σε όλες μας τις ερωτήσεις,αποδεικνύοντάς μας ότι εκτός από άξιος καλλιτέχνης είναι και σπουδαίος άνθρωπος!



  • 'Αρχικά,θα θέλαμε να μας πεις,πότε και πώς «κόλλησες το μικρόβιο» της μουσικής;
    Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου,είχα μέσα στο μυαλό και την καρδιά μου,όταν μεγαλώσω να γίνω τραγουδιστής και τίποτα άλλο! Γι'αυτό από πολύ νωρίς ξεκίνησα μουσικές σπουδές με στόχο να πλησιάζω όλο και περισσότερο το όνειρο.
  • Ξεχωρίζεις κάποια από τις δουλειές σου κι αν ναι,γιατί;Μπορεί να ακουστεί τετριμμένο,όσα τραγούδια έχω ερμηνεύσει μέχρι σήμερα και ανεξαρτήτως ύφους,τα αγαπώ εξίσου γιατί όλα έχουνε μια διαφορετική αληθινή ιστορία να μας πουν. Εκτός αυτού ,όλα τα τραγούδια αφορούν και προσωπικά μου βιώματα. 
Ο Δημήτρης Νέζης με το Νεκτάριο Σφυράκη.
  • Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε το καινούριο σου,χριστουγεννιάτικο τραγούδι.Πες μας λίγα λόγια για τη νέα αυτή δουλειά.Με τον μάνατζερ & φίλο μου Νεκτάριο Σφυράκη, θελήσαμε να κυκλοφορήσουμε ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι (όπως ο Μικρός Πρίγκηπας του Μάριου Φραγκούλη & Παρασκευά Καρασούλου),καθαρά για να το αφιερώσουμε στα παιδιά-και όχι μόνο- όλου του κόσμου και να θυμίσουμε πως η ζωή έχει και μια πολύ όμορφη πλευρά που δεν πρέπει να ξεχνάμε και τώρα που την έχουμε πρέπει να εκμεταλλευτούμε το δώρο αυτό,να ελπίζουμε,να ονειρευόμαστε,να αγαπάμε. Επίσης τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου περίοδος και το ήθελα εδώ και χρόνια να ερμηνεύσω ένα τραγούδι με χριστουγεννιάτικο τόνο.
  • Έχεις συνεργαστεί με σπουδαία ονόματα,όπως το Νεκτάριο Σφυράκη,το Μάριο Φραγκούλη ο οποίος έγραψε τη μουσική στο "Μικρός Πρίγκιπας" Υπάρχει για σένα κάποια δουλειά-όνειρο με κάποιον άλλον καλλιτέχνη;Όπως όλοι οι καλλιτέχνες έχουνε όνειρο να συνεργαστούν με καταξιωμένους ανθρώπους του χώρου,έτσι έχω και εγώ,μα το σημαντικότερο για μένα είναι να κυκλοφορούμε μουσική που είναι αξιόλογη, που εκφράζει συναισθήματα και κάνει τους γύρω μας να χαμογελάνε,να θυμούνται,να ερωτεύονται. Από κει και πέρα αν ένας καλλιτέχνης αξίζει, είμαι σίγουρος πως οι προτάσεις από αξιόλογους δημιουργούς θα αυξηθούν!Όσον αφόρα όμως αγαπημένους καλλιτέχνες θαυμάζω απεριόριστα τον Γιάννη Πάριο & την Δήμητρα Γαλάνη εντός συνόρων.


  • Αυτή την περίοδο με τι ασχολείσαι;Δουλεύεις πάνω σε κάτι καινούριο;Αυτή την περίοδο βρίσκομαι σε εντατικές πρόβες με το Νεκτάριο Σφυράκη,ο οποίος επιμελείται την παραγωγή της μουσικής παράστασης που θα ανεβάσουμε το νέο έτος, με στόχο την προώθηση του "Θέλω Να Πω" ,αλλά και νέων τραγουδιών που σύντομα θα κυκλοφορήσουμε.
  • Σ'ό,τι αφορά την προσωπική σου ζωή... Υπάρχει κάποιο πρόσωπο που σου έχει κλέψει την καρδιά;
Ένας καλλιτέχνης πάντοτε εκφράζεται καλύτερα μέσω της μουσικής και της ερμηνείας του, αν τα συναισθήματα του είναι έντονα ,κατά την άποψη μου! Εσείς πως με βλέπετε;!



  • Είσαι από τους τύπους που εύκολα "στέλνουν στη μαμά τους" τις γυναίκες;
    Στην προσωπική μου ζωή είμαι περισσότερο δοτικός,δυναμικός, ήσυχος και πιστός. Αν κάτι δεν μου "κάνει" , με θίξει ή ενοχλήσει, θα κάνω μεγάλη υπομονή και θα δώσω ευκαιρία. Όμως δεύτερη δεν θα υπάρξει.

  • Τέλος θα ήθελες να δώσεις μια ευχή στους αναγνώστες της σελίδας μας;
    Μιας που βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα ,εύχομαι σε όλο τον κόσμο υγεία και να περάσει όσο το δυνατό καλύτερα,με ανθρώπους που αγαπά και να ξεχάσει λίγο τα προβλήματα-που όλοι έχουν.
    Επίσης στην εκπνοή του 2013 θα ευχηθώ να έχουν όλοι μια υπέροχη και μοναδική νέα χρονιά γεμάτη με όνειρα,χαμόγελα,θετική ενέργεια και αγάπη!

    Συνέντευξη/επιμέλεια άρθρου: Ειρήνη Βουτσά

Δεν υπάρχουν σχόλια: